Fint besök!

Nu är mamma och morfar här och hälsar på! Det är jättekul att få krama på dem och prata med dem när jag vill! =)

Det började så fint med att morfar tappade bort mamma på flygplatsen i Hurghada, så jag och Erica mötte morfar först. Jag gick med morfar in på flygplatsen igen, och försökte  få oss att bli insläppta till bagagebanden igen, för han hade ju naturligtvis inte med sig väskan heller. Han hade sprungit raka vägen ut när han tappade bort mamma. Efter några om och men så kom vi fram till bandet, hittade väskan och även mamma. Sen gick vi ut och blev mötta av Lillan. Efter det åkte vi hem till Erica och Mido och åt o pratade o skrattade. Var jättemysigt! Morfar underhöll igen, genom att dricka ur fel flaska. Han hade handsprit i en vattenflaska (som han hade skrivit sprit på med röda stora bokstäver) men det såg han iaf inte så han tog en stor klunk, stackarn. =)

Efter det så har vi varit och shoppat, vi har fikat, ätit och pratat. Idag var mamma, morfar o jag på stranden. Erica är förkyld så hon stannade hemma. Igår var vi i Marinan på glasbåten som Khaled jobbar på. Är en spejsig båt och det var varmt och skönt, så det var mysigt. Vi var kvar i hamn hela tiden, men när Tessan kommer ska vi ta en sväng.
Ikväll ska vi ut och äta igen. Igår och en annan kväll har vi lagat mat hemma hos mig o Kareem, men idag är vi lata och äter ute. Vi har bjudit med ett par som Erica känner också, som kom idag. Jag vet dock inte om de ska med.

Nu har jag precis julpyntat lite i vardagsrummet och så har jag talat med Colona. De har lagt kursen jag måste gå för att kunna jobba, den 21-22 dec. Då är jag i Alex och går på Kareems brors  bröllop. De hinner inte ha nån mer utbildning innan nyår, så jag får gå den i januari istället. Det passar mig lika bra.
I övermorgon natt så åker vi alltså till Alex. Lite dålig tajming för mig, eftersom vi har besök, och även Tessan kommer den 20, men det är inte mycket att göra. Kan ju inte missa bröllopet.

Nu ska jag krama lite på Kareem innan vi beger oss ut.

Kram

Kommentarer
Postat av: Jennie Lindstrand

Vad bra att allt ordnade sig! Kram!

2011-12-18 @ 16:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0