Strandhäng

Det är inte det lättaste att  ta sig tid att blogga märker jag. Men det är så sa att Miriam är här och hälsa på nu så vi är ju med henne på stranden  varje dag. Det hade jag kanske inte varit annars och då hade jag haft tid eftersom Kareem jobbar. Imorrn ska vi alla med honom på båten och snorkla. Det ska bli jättekul!
Jag har varit här, låt se, 5 dagar nu. Var jättehärligt att komma hit äntligen! Kareem mötte mig på flygplatsen, och vi åkte till våran nya lägenhet som jag inte hade sett. Den är jättefin, stor o fräsch. 3 rum och kök med  stor balkong och stort badrum. Igår  handlade vi en massa gejer till köket eftersom vi knappt har nånting där. Blev lite tallrikar, stekpannor o sånt, så nu kan vi laga mat. Det är ju alltid bra.
I övrigt har vi inte gjort så mycket.  Umgåtts med Erica, Mido, Jamaica och  Khaled, och Miriam som kom häromdagen. Vi har ätit,  druckit te och spelat UNO, och hängt på stranden.
Ja visst, det kanske jag ska säga. Jag har fått en hund. Eller ja, Kareem skulle ta hand om en hund några dagar, men det har visst blivit på obestämd tid nu. Det är en labrador/pitbull korsning. Han är svart och heter Raad (åska) o han är jättesöt och väluppfostrad. Erica var rädd i början, men inte nu längre. Men Erica är ju iofs rädd för igelkottar och  kattungar också....
Ikväll ska vi nog ut till New Marina och ta ett  glas vin (eller juice  för den delen. Är mest jag som vill ha vin.).
Ska försöka lägga upp bilder  snart, fast Erica säger att det tar år och dar, så vi får se hur det går.

Tack för alla kommentater!
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Tessan

Älskar dig! =)

2011-06-14 @ 19:41:11
Postat av: Matte

Oj, för första gången någonsin så finns det en blog som jag faktiskt vill följa.

Önskar er allt lycka!! //M

2011-06-14 @ 19:51:34
Postat av: Jennie

Det kanske är bra för dig att ta ett par dagars häng på stranden efter ditt maraton här hemma :) Kram!

2011-06-14 @ 21:54:21
URL: http://jennielindstrand.se
Postat av: Åsa

Jaaaa! Lite bilder vill vi se! Härligt med lata dagar på stranden och snorkling. Bra att lägenheten är fin. Bor ni nära stranden? Kram!

2011-06-14 @ 22:39:40
URL: http://minbebis.com/blogg/gopplan
Postat av: Mian

Åh va härligt att kunna få läsa om hur du har det där nere! :) Det låter så spännande allting, ny lägenhet och en vovve! Jag är så glad för din skull och jag hoppas vi kan ses snart! :)



Massor med kram <3

Mian

2011-06-15 @ 11:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0