Hej då Miriam

Lille Raad. Inte världens bästa bild, men han rör sig så mycket så det är svårt att få till en bra =)I dag åkte Miriam hem, så nu blir det att återgå till det normala här, vad nu det är. Inte ligga på stranden varje dag iaf, eftersom det kostar pengar. Men Jamaica har en pool så där kan man ju alltid svalka av sig lite när man känner för det.
De senaste dagarna har vi legat på stranden, vart ute o snorklat, vart på Senzo Mall (ett shoppingcenter utanför stan med ac och där ingen rycker i en att man ska komma in i deras affär) samt shoppat åt Miriam i stan. 
Fick pedikyr igår också på Dream Beach (såg inte Emad dock Tessan). Det var jätteskönt att få fötterna ompysslade o nu har jag så fina tånaglar. Kareem tyckte dock att ha kunde ha gjort det bättre, så han ska få bevisa det någon dag =)
Igår var vi ute och åt i New Marina. Jag, Kareem, Erica, Mido, Miriam, Khaled o Jamaica. Avskedsmiddag. Vi avrundade med lite vin till mig och lite tequila till pojkarna hemma hos Jamaica. Vi gick hem vid 4 tror jag o upp vid 10 idag för att fixa taxi till Miriam och vinka av henne. Sedan gick vi och lade oss igen och sov till typ 5, så kan bli svårt att sova ikväll.
Ikväll händer inget avancerat. Ska prata med Jannie o Tessan på Skype o läsa o ta det lugnt. Har vart fullt upp under tiden Miriam har vart här. Kareem jobbar imorrn, vet inte om jag ska följa med eller inte. Får se  vad jag bestämmer mig för sen.
Nu ska jag se om det funkar att lägga upp lite bilder. Erica säger att det tar 300 år, så vi får se om det blir några =)
Just ja. Åsa, vi bor  nära massor av stränder, men alla stränder tillhör någon, så man måste betala för att komma in. Vissa stränder får endast hotellgästerna vara på. Finns 3 stränder vi brukar vara på o dit tar vi taxi. Kostar mellan 5-10 egyptiska pund (ca 7-13 kr torr jag det blir).

Kram

Kommentarer
Postat av: Tessan

Ohhh va härligt ni verkar ha det=)

Attans att inte lilla Emad va där bara =(

Vi får skypa imorn så får du berätta hu<r du har det=)

Älskar dig!!

Puss och kram!

2011-06-19 @ 22:56:05
Postat av: Karin

Hejsan! Låter som du trivs=) Jag kommer följa dig här på bloggen. Önskar dig all lycka, ta hand om dig! Kramar från Karin "kakan"

2011-06-20 @ 09:57:22
Postat av: Åsa

Åh vad kul med lite bilder så att vi får se hur du bor.

Svar: Jag kan tänka mig att du kommer att få se bilder på vikingen på bröllopet:-)

Vad tråkigt att inte ha någon ugn. Det är ju så gott med nybakt.

2011-06-20 @ 23:50:46
URL: http://minbebis.com/blogg/gopplan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0