Ganska goda nyheter

Hurra!!!! Kareem slipper!!! Tack gode gud!!!! =D
Fast han slipper inte helt fri... Han måste tillbaka om tre år igen för ny mönstring. Detta innebär att han måste ansöka om tillstånd för att få lämna landet. Men han säger att det inte ska vara några problem. När han sedan mönstrar igen om 3 år, så borde de inte vilja ha honom eftersom han bor i Sverige. De vill inte gärna att utlänningar ska få inside information om militära aktiviteter. Så förhoppningsvis så ska allt gå bra =)


Ang min intervju då. Jo, jag var på Colona Divers, ett svenskt dyk- och snorkelföretag här. De vill ev ge mig jobb som frilansande snorkelguide. (Kanske inte riktigt vad jag hade väntat mig, trodde kanske att de hade nåt kontorsjobb, eller jobb i deras dykshop.) Imorrn ska  jag följa med på en båt för att se hur de jobbar. Efter det ska vi ta ett snack igen för att se om jag vill eller inte. (Jag kommer ju aldrig säga nej, jag behöver pengarna.  Lönen har jag dock ingen aning om vad den är.) Eftersom de vill ha en frilansande guide, så inne bär ju det att jag bara kommer jobba när det behövs, men det är ju bättre än inget. Så om de vill ha mig efter imorrn, så blir det utbildning två dagar, och sedan är jag cert snorkelguide.


Så, nu vet ni. Uppdaterar om hur det går imorrn.


Kram


Kommentarer
Postat av: Jennie

Jaaa! Flow! Kram!

2011-11-30 @ 17:45:27
Postat av: Måna

ÅÅÅÅ..hjärtat...vad jag blir glad för er skull !

Du klarar det du vill klara...så är det.. det vet du väl?

LYCKA TILL !!

2011-11-30 @ 18:37:57
Postat av: Jossan (Milton)

Hej! Vad bra att han slapp :)

Tänk... det var ingen som trodde för 5 år sedan att du skulle bli snorkelguide.. hade nog mer gissat på professor i drakkunskap ;) Ha det bra!

2011-11-30 @ 22:53:48
Postat av: Linn

Jippie!

2011-12-01 @ 08:07:46
URL: http://lilylou.blogg.se/
Postat av: Åsa

Åhhhh vad skönt! Vilken tur!

Ja snorkelguide är ju ett udda jobb, men det kan nog vara kul:-)

2011-12-01 @ 17:01:14
URL: http://www.minbebis.com/blogg/gopplan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0