Fru Elportokaly?

Vi har gift oss. Egentligen så gifte vi oss redan den 10 augusti. Det blev inte registrerat i Sverige förens den 14 december dock, och jag ville inte säga något förens det var färdigt hemma också. Sedan hade jag egentligen tänkt vänta med att säga något tills vi hade haft själva bröllopet, vilket var tänkt bli i december, sedan januari och sedan mars/april. Uppskjutet pga jul, dåligt väder i  januari och nu blir det uppskjutet pga av att Kareems syskon inte kommer befinna sig i Egypten i mars/april. Så nu kommer det inte bli av förens i augusti, typ. Vilket ger mig lite längre tid att förbereda släkt och vänner, så det även kan komma folk från min sida på bröllopet.
Här i Egypten skriver man oftast papprena först, innan man har själva bröllopsfesten. Kareens bror t ex gifte sig på papper november-10 och bröllopet var ju nu den 22 december-11. I Egpten så flyttar brudparet inte ihop förens de har haft bröllpsfesten dock, men det behöver ju inte jag o K oroa oss över, eftersom vi redan bor ihop =)
Bröllopsfesten kommer alltså senare, meddelar datum när vi har bestämt det =)

Kram


Kommentarer
Postat av: Gopplan

Grattis Frun! Ja förbered oss i god tid så att vi kan komma:-) Om det inte är på sommarlovet då för det passar ju mig bra, hehe;-) Så du har varit gift länge i smyg nu då:-)

2012-01-16 @ 16:28:23
URL: http://www.minbebis.com/blogg/gopplan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0